Scrisoare pentru EA

Iubitei mele,
Iubito,iti las scrisoarea aceasta alaturi de trandafirul rosu alaturi de care am adormit in fiecare seara cand am fost departe.Mirosul lui imi aducea amintea de parfumul tau dulce,culoarea sa rosie de buzele tale ce ador sa le sarut.Dar acum ti-l daruiesc tie,pentru ca tu esti alaturi de mine.
Te iubesc iubito,iti daruiesc sufletul meu caci ador sa te strang in brate,iubesc sa te sarut,astept in fiece seara sa adormi sa privesc cum ochii tai se inchid si pleci spre lumea viselor.
Iubito,iubesc sa iti ating trupul,te iubesc cand razi,te iubesc cand esti copilaroasa…te iubesc cand alergi sa ma strangi in brate,te iubesc cand imi spui ca iti e dor de mine.Te iubesc iubita mea,pur si simplu.
Tine minte ca luna va fi vesnic pe cer,asa cum si iubirea mea pentru tine va fi eterna
Te iubesc dar tine minte,iubirea dispare,nu ii da cu piciorul,nu zbura departe de mine,iubeste-ma caci te iubesc…pretuieste ce ai alaturi de tine,pe viitor lacrimi vor curge pe obrazul tau,vor fi lacrimi de durere insa,pentru ceea ce ai pierdut,dar nu vreau sa regreti iubito! Pastreaza-ma alaturi de tine,iti promit ca nu voi pleca si te voi iubi dar fara ajutorul tau nu stiu cat voi reusi sa rezist!
Tine minte ca iubesc sa te strang in brate sa te vad fericita,dar urasc sa vad lacrimi pe obrajii tai.Nu uita momentele petrecute impreuna,nu ti-am aratat inca cat de mult te iubesc ? Am devenit inger alaturi de tine, nu e de ajuns ?Ti-am zis ca te iubesc cand tu inca nu stiai daca merit dragostea ta,am avut grija de tine,mainile lor si gemetele nu au mai facut parte din viata ta,suntem doi acum,totul e mai usor,dar realizeaza ca te iubesc!
Te rog iubito ! Ai grija de noi!

Lasă un răspuns

