Scrisoare catre EL

Iubite,
Nu mai pot sa lupt singura in lumea asta,sufletul meu e cu tine,fara iubire nu pot trai.Plang,simt ca nu te mai iubesc,dar e ciudat,pentru ca totusi te iubesc,e un amalgam de sentimente ce nu imi da pace.Nu mai stiu ce simt pentru tine…oare sufletul imi va fi cucerit de intuneric? Iubite,salveaza-ma!
De ce esti departe? De ce te distantezi? Ti-am promis ca te invat sa iubesti,ca vom trai in lumea noastra si ca nimeni nu ne va desparti,ca trandafirii vor creste iar la fereastra noastra si luna ne va proteja.Dar ei vor reusi sa ne desparta,intunericul va castiga,nu vom mai fi ingeri ai luminii ci doar oameni fara suflet.
De ce iubite ma simt eu mereu vinovata? De ce cred ca tot ce faci e din vina mea ? De ce m-am atasat atat de mult de tine? Iubite,vreau sa te strang iar in brate,sa te sarut,sa iti spun cat de mult te iubesc…dar vor fi cuvinte spuse din obligatie pentru ca nu te simt aproape,nu iti simt iubirea,daca tu nu ma iubesti nu te pot iubi.Stiu ca daca iubesti nu trebuie sa ceri inapoi,dar nu te pot iubi la fel de mult ca atunci cand imi daruiesti dragostea ta.
Fara tine ma simt un inger fara aripi,un inger cu fata patata de noroi,cu ochii fara stralucire,cu sufletul capturat de necurat.Stiu ca nu vom fi pe veci impreuna desi asa ne e destinul,dar nu pot sa imi arunc sentimentele in mare si sa le pierd urma.Voi incerca mereu sa iti arat cum sa iubesti,voi incerca sa iti dau aripi si sa te protejez de intuneric in speranta ca daca vreodata vei deveni inger sa ma iubesti pe mine.
Nu imi da importanta,nu ma baga in seama,poti sa ma urasti,poti sa ma uiti dar eu tot te voi iubi.Acum doar astept sa te intorci la mine si sa imi spui ca ma iubesti,sa imi promiti eternitatea!

Lasă un răspuns

